Mine põhisisu juurde

BYREDO

BYREDO

Rootsi kaubamärgi Byredo isikupäraste nišiparfüümide lõhnakompositsioonidesse on kätketud mälestused ja emotsioonid. See moodne Euroopa luksuskaubamärk peegeldab kontrastis Skandinaavia minimalistliku esteetikaga väga selgelt selle looja Ben Gorhami india juurte etnilist mõju. Ta on parfüümimaailma toonud ka oma tugeva sideme kunsti, loovuse ja elustiiliga.

Kaubamärgile Byredo pani 2006. aastal Stockholmis aluse kunstihariduse omandanud Ben Gorham. Nimelt mõistis ta pärast juhuslikku kohtumist parfüümimeistri Pierre Wulffiga, et piltidest hoopis meelsamini looks ta parfüüme. Eriti vaimustas teda lõhna ja mälestuste vaheline seos ning tal tekkis soov taaselustada oma lapsepõlvemälestused ja -kogemused moodsates lõhnakompositsioonides. Inspiratsiooni andsid talle aga ka tema emapoolsed india päritolu eelkäijad. Suurt rolli mängis näiteks Ben Gorhami reis Indiasse oma kodulinna, kus ta hakkas armastama vürtside ja viiruki lõhna.

Avastage ka teie Byredo moodsad, minimalistlikud ja samas intensiivsed parfüümid, milles Ben Gorham on ühendanud oma india juurtest inspireeritud idamaised lõhnad põhjamaise minimalismiga, mida kehastavad lihtsad ja puhtad kompositsioonid. Nomaadi põnevat reisimist täis elustiili meenutab teile kaubamärgi menukiks saanud parfüümvesi Byredo Gypsy Water. Populaarsed on ka parfüümveed Byredo Mojave Ghost ja Byredo Blanche.

Kuva kogu tekst peida tekst