Inspiratsioon jõuludeks
Kuva kogu tekst
Hugo Boss on muutunud luksuslikkuse ja kõrge kvaliteedi sünonüümiks meestemoes, aksessuaarides ja kosmeetikas. Algusest peale on see olnud kõrgelt nõutud kvaliteetsete kangaste ning saksapäraste detailide ja täpsuse tõttu.
Hugo Boss tunneb uhkust kõigi oma klientide vajaduste ja soovide täitmise üle. Sama kehtib kosmeetika kohta, kus ettevõte paneb suurt rõhku ainult parima kvaliteediga koostisosade valimisele. Tänu sellele lähenemisviisile on Hugo Boss meeste moemaailma tegelik valitseja, kuid see valmistab ka naistele parfüüme ja eksklusiivseid rõivaid.
Esimene Hugo Bossi aroom töötati välja 1990. aastatel. Täna pakub see kaubamärk mitmeid kaasaegsete naiste ja meeste parfüümide sarju, mis on kohandatud kaasaegsele eluviisile. Hugo Bossi parfüümid on loodud suure täpsusega, eesmärgiga kajastada nende kandja tugevat isiksust ja rõhutada nende ilu.
Kuva kogu tekst
Pole just lihtne leida kedagi, kes pole iialgi kuulnud Hugo Bossi kaubamärgist. Ligi 100 tegutsemisaasta jooksul sai väikesest, algul 20-le õmblejannale tööd andnud ettevõttest moehiid, ja üks tippklassi moe- ja parfüümimaailma liidreid. Hugo Bossil on nüüd peaaegu 15 000 töötajat enam kui 127-s riigis.
Hugo Bossi toodete ulatuslikku portfooliot ja tippkvaliteeti esindab hästi nende väide - lubame, et Hugo Bossi kliendid on hästi riides kõikidel puhkudel ja mis tahes olukorras. Olgu selleks Hugo Bossi ülikond, Hugo Bossi kingad või meeste ja naiste parfüümid – kõik Hugo Bossi tooted sobivad nende kandjaile alati täiuslikult. Hugo Bossi oskusteave on koondunud Saksamaa linna Metzingeni, kus kaubamärgi lugu ka alguse sai.
Hugo Ferdinand Boss sündis 8. juulil 1885. aastal aluspesukaupluse omanike Heinrich Bossi ja tema naise Luise viienda lapsena. Disainer Hugo Boss avas 1924. aastal enda rõivavabriku, kus andis tööd 20-30 õmblejannale, spetsialiseerudes kõikidele rõivatoodetele.
Hoolimata ajaloolistest sündmustest, mis kaubamärgi teekonda aastate jooksul mõjutasid ja määrasid, on Hugo Boss endiselt silmapaistev ettevõte – just nende kaasaegne toodang määratleb enim Hugo Bossi ja seda, mida nad oma klientidele pakuvad.
2018. aasta kevadeni kandsid kõik Hugo Bossi päikeseprillid, parfüümid, Hugo Bossi kellad, kleidid, Hugo Bossi ülikonnad ja Hugo Bossi sussid ühiselt Hugo Bossi logo. Kuid 2018. aasta kevadel jagunes Hugo Boss kaubamärkideks BOSS ja HUGO. Mõlemad pakuvad rõivaid, aksessuaare ja parfüüme, mis vastavad endiselt algupärase Hugo Bossi kaubamärgi kõrgetele kvaliteedistandarditele, aga saavad nüüd paremini vastavate sihtgruppide vajadusi rahuldada. Seega, kumb neist kõnetab sind rohkem?
Kaubamärk BOSS esindab peamiselt nii meeste kui naiste tipptasemel ärirõivaid ja vabaajarõivaid. Hugo Bossi meestekellad, kleidid, Hugo Boss BOSSi parfüümid ja muud BOSSi tooted on peenemaitselised ja pakuvad alati kõrgeimat kvaliteeti kõige laitmatumas disainides.
Hugo Bossi HUGO sari on kõigile, kellele meeldib trende nende järgimise kõrval ka luua. Kaubamärgi julge ent igapäevane stiil peegeldub nii argirõivais kui ka Hugo Bossi HUGO naisteparfüümides, kellades või Hugo Bossi spordijalatsites. Hugo Boss HUGO on just noorematele klientidele suunatud.
Hugo Bossi BOSS ja Hugo Bossi HUGO kaubamärkide seas on ühed kõige populaarsemad tooted olnud Hugo Bossi parfüümid. Hugo Bossi tualettvee ja parfüümi kõrval on ka mitmeid Hugo Bossi raseerimisjärgseid näoemulsioone ja deodorante.
Hugo Bossi BOSS Bottled on saanud Hugo Bossi meesteparfüümide seas ikooniks. Tualettvesi Hugo Boss Bottled on järjekordne menuk, millest on inspireeritud ka mitmeid erinevaid variatsioone. Hugo Boss Bottled Night, Hugo Boss Bottled Intense, Hugo Boss Bottled Unlimited või Tonic ja Oud on olnud meeste seas populaarsed kõikjal maailmas.
Sari BOSS Bottled sisaldab ka raseerimisjärgseid kreeme ja deodorante. Hugo Bossi kinkekomplekt on iga moodsa mehe puhul kindel hitt.
Hugo Boss BOSS The Scent on veel ühe populaarse, paljude meeste tähelepanu võitnud Hugo Bossi sarja täht. See võrgutav parfüüm on ilmunud hiljem erinevates versioonides, mille hulka kuuluvad Boss The Scent Private Accord või ka sügavamad Boss The Scent Absolute ja Boss The Scent Intense.
Hugo Boss on populaarne ka noorema generatsiooni meeste seas, kes eelistavad sageli Hugo Bossi HUGO parfüüme. Neile meeldivad eriti sarjad Hugo Boss HUGO Man, HUGO Just Different, HUGO Reserved või HUGO Iced.
Nagu ka Hugo Bossi habemeveed, on Hugo Bossi naisteparfüümid luksuse sümboliks. Parfüümid Hugo Boss BOSS Ma Vie on populaarsed oma õrna elegantsi tõttu – nii parfüümvesi kui tualettvesi BOSS Ma Vie on olnud väga edukad ja neid peetakse õigustatult ikoonilisteks. Boss The Scent For Her on järjekordne terviklik lõhnasari, mis sai menukiks koos oma kaaslasega Boss The Scent For Him.
Kogu sarja määratleb vastupandamatu sensuaalsus: alates esimesest ja täiesti ainulaadsest parfüümveest Boss The Scent sügavama ja intensiivsema Boss The Scent Absolute’i ja Boss The Scent Intense’ini. Samamoodi kirglik on ka parfüümvesi Boss The Scent Private Accord. Mis tahes Hugo Bossi parfüümi valid, saab sellest sensuaalne maiuspala või täiuslik kingitus lähedastele.