Kasutustingimused
1. Avamissätted
- Käesolevate äritingimuste kohaselt määratleme õigussuhte meie ettevõtte, Notino, s.r.o., ID: 27609057, tegevuskoha aadress Londýnské náměstí 881/6, 63900 Brno, Tšehhi Vabariik, kui www.notino.ee, müüja ja operaatori ning teie kui klient, kes sõlmib meiega ostulepingu, vahel.
- Rakendame oma klientidele ühtset lähenemist ja pakume neile samu eeliseid, olenemata sellest, kas nad on tarbijad või mitte. Seetõttu kehtivad käesolevates äritingimustes sätestatud reeglid kõigile meie klientidele.
- Need tingimused hõlmavad peamiselt kaupade ostmist meie e-poes. Neid kohaldatakse kauba ostmisel läbi klienditeeninduse või meie füüsilistes kauplustes vastavalt.
2. Ostulepingu sõlmimine
- Ostulepingu saate meiega sõlmida läbi e-poe või klienditeeninduse kaudu või isiklikult meie kauplustes.
- Eemalt sõlmitud ostulepingu puhul moodustub ostulepingu eelnõu tellimus, tellimuse esitamisel läbi veebisaidi või klienditeeninduse kaudu. Tellimus kehtib 7 päeva ja kinnitame selle kättesaamist e-posti teel. Ostuleping sõlmitakse tellitud kauba saatmise vormis. Kauba saatmisest teavitame teid e-posti teel.
- Tarnime kaupu ainult kodutarbimiseks tavapärases koguses. Erijuhtudel (eriti allahindluste või kliendimüügi korral) on meil õigus kindlaks määrata maksimaalne kogus, mida suudame tarnida.
- Tellimus pannakse e-poes teele nupu „Telli“ vajutamisel. Üldtingimuste sõnastus koos tellimuse andmetega arhiveeritakse 6 aastaks. Kui te sisestate tellimisel vigased andmed, saate neid parandada tellimisvormi või kliendikonto kaudu.
3. Põhjuseta loobumine
- Seaduse järgi on teil õigus Internetis või telefoni teel sõlmitud lepingust taganeda ilma põhjendamata 14 päeva jooksul pärast kauba kättetoimetamist. Meie ettevõttes on igal ostjal õigus 90 päeva jooksul pärast kauba kättetoimetamist lepingust taganeda ilma põhjendamata. See kehtib ka meie füüsilistes kauplustes ostude kohta.
- Kui soovite seda õigust kasutada, peate teatama meile oma otsusest lepingust taganeda eespool nimetatud tähtaja jooksul. Parim viis selleks on võtta meiega ühendust aadressil [email protected] või helistada telefonil +372-6093493. Võite kasutada ka näidislepingu taganemisvormi, mille leiate siit.
- Juhul kui lepingust taganete, tagastame teile kauba ostuhinna. Taganemisest 14 päeva jooksul pärast kauba kättetoimetamist on teil õigus saada tarnekulude hüvitist summas, mis vastab kõige odavamale pakutud tarneviisile. Juhul kui lepingust taganete hiljem eespool nimetatud tähtajast, tagastame teile vaid kauba ostuhinna. Eelnimetatud summad tagastatakse viivitamata hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemise kuupäevast. Kuid vastavalt seadusele võime maksega oodata, kuni kaup on tagastatud. Tagasimakse tegemiseks kasutame samu maksevahendeid, mida kasutasite toote seotamisel, kui me ei lepi kokku teisiti.
- Peate kauba viivitamatult ja hiljemalt 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemist saatma. Kui olete seoses lepinguga saanud täiendava tasuta eseme („kingitus“), tuleb see kingitus ka tagastada. Juhul, kui klient ei saada müüjale koos kaubaga ka talle antud kingitust, on müüjal õigus viivitada kauba ostuhinna kliendile tagastamisega kuni kingituse tagastamiseni. Pange tähele, et sel juhul kannate saatmiskulud teie.
- Pange tähele, et seaduse järgi vastutate kauba väärtuse mis tahes vähenemise eest, mis tuleneb kauba käitlemisest muul viisil kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja funktsionaalsusega tutvumiseks (nt kui kasutate parfüümi isegi pärast seda, kui olete seda juba proovinud). Pange tähele, et teil pole õigust lepingust taganeda kauba puhul, mis on toodetud vastavalt teie vajadustele, või kohandatud kaupade (nt personaliseeritud graveeringuga pakendid) ja kaupade puhul, mille eemaldasite pakendist ja mida ei saa pakendisse tagasi panna hügieenilistel põhjustel (nt avatud kosmeetikavahendid ja muud tooted, mis puutuvad otseselt kokku teie nahaga).
- Teenuste puhul pole lepingust taganemine võimalik - võimalus on saadaval ainult toodete jaoks, mitte kinkide pakkimise teenuse jaoks.
4. Kaebused
- Kui kaubal on kohaletoimetamisel defekt, võime hüvitise osas kokku leppida kinkekaardi näol. Samuti on teil õigus nõuda defekti kõrvaldamist asendustarnete või paranduste vormis. Juhul kui defekti kõrvaldamine on meie jaoks võimatu või ebamõistlik, on teil õigus nõuda ostuhinnalt allahindlust ja kui defekt on märkimisväärne, võite ka ostulepingust taganeda. Need õigused on teil ka siis, kui selline defekt ilmneb hiljem.
- Vastutame kauba defektide eest, kui need ilmnevad kahe aasta jooksul pärast kauba üleandmist või enne pakendil märgitud aegumiskuupäeva.
- Kaupa käsitatakse defektsena eelkõige siis, kui neil ei ole tavapäraseid ega esitatud omadusi; toode ei täida oma eesmärki; ei vasta seaduses sätestatud nõuetele või kui neid ei tarnitud kokkulepitud koguses. Pange tähele, et suurenenud tundlikkust või allergilist reaktsiooni tarnitud kauba suhtes ei saa iseenesest pidada kauba defektiks. Samuti ei lähe defektina arvesse kingituste puudujääke ja muud tasuta tellimuse võimalused, mida pakume väljaspool teie tellimuse ulatust. Meie e-poes olevate kaupade pildid on ainult illustreerivad ja ei kujuta kauba omadusi siduvalt (näiteks võivad pakendid erineda tootja tehtud muudatuste tõttu).
- Vastame meeleldi kõikidele kaebustega seotud küsimustele aadressil [email protected] või +372-6093493. Saatke meile kaebuse all olev kaup koos täidetud kaebuse vormiga, mille leiate siit. Kui täidate vormi ilma meie personali abita, pidage meeles, et märgiksite, mis on teie arvates defekt või kuidas defekt avaldub, ning oma soovi, kuidas kaebust menetleda.
- Teavitame teid kaebuse käigust, eriti selle kättesaamisest, vastuvõtmisest või tagasilükkamisest e-posti või tekstsõnumite kaudu. Võime teiega ühendust võtta ka telefoni teel.
- Teeme kaebuse kohta otsuse viivitamatult. Kaebuse menetlemine, sealhulgas defekti kõrvaldamine, ei ületa tavaliselt rohkem kui 30 päeva. Vastasel juhul on teil õigus ostulepingust taganeda. Teil on vaja osutada meile ülalnimetatud tähtajast kinnipidamiseks vajalikku abi.
- Põhjendatud kaebuse korral kanname kauba tagastamisega seotud kulud.
5. Makseviis ja kohaletoimetamine
- Meie pakutavatest valikutest saate valida makseviisi ja kohaletoimetamise. Enne tellimuse saatmist teavitame teid valitud makseviisist ja kohaletoimetamisest ning sellega seotud kuludest. Internetis kaardimaksevõimaluse valikul arvestab klient, et makse võetakse kaardilt maha tehingu tegemise hetkel.
- Praegu pakutavad makseviisid ja kohaletoimetamise meetodid ning nende hinnad leiate siit.
- Jätame endale õiguse pakkuda valitud juhtudel kauba kohaletoimetamise tasuta.
6. Muu
- Pakume oma klientidele erinevaid allahindlusi ning kinke- ja muid vautšereid. Nende kasutamist reguleerivad reeglid, millest teavitame klienti igal üksikjuhul. Kui ei ole sätestatud teisiti, saab iga allahindlust või kinkekaarti kasutada ainult üks kord ja ühe ostu kohta saab kasutada ainult ühte sama tüüpi vautšerit. Allahindlusi ei saa kombineerida, kui pole sätestatud teisiti. Kui kinkekaardi väärtus on suurem kui kogu ostu väärtus, ei kanta vahe uuele vautšerile ja kasutamata summat ei tagastata.
- Seoses sooritatud ostuga võite saada hindamisküsimustiku kolmandalt isikult. Võite jagada oma kogemusi ostu ja kauba osas teistega. Oleme väga õnnelikud, kui täidate küsimustiku.
7. Näidiste saatmine
- Pakume teenust Notino Proovi&Osta ja valitud klientidele tasuta näidiste saatmist. Jätame endale õiguse pakkuda teile e-poes pakutavate toodete proovimise eesmärgil võimalust saada tasuta saadetis, mis sisaldab lõhna- ja muude kosmeetikatoodete näidiseid vastavalt e-poe praegusele pakkumisele.
- Proovivalikut piirab meie laovaru ja Notino Proovi&Osta teenuse e-poe praegune pakkumine.
- Proovi&Osta teenuse ning tasuta näidiste saatmise teenuse eesmärk on teavitada klienti e-poe pakkumisest ning nende eesmärk ei ole kokkulepitud näidiste kvaliteedi ega kujunduse määramine. Proovi&Osta teenus ning tasuta näidiste saatmise teenus on reklaamilist laadi tasuta teenus ega kujuta endast ostulepingu alusel toimimist. Seetõttu ei saa saadetud näidise lahknevused õigustada puuduliku täitmise õigusi.
- Teiega võidakse ühendust võtta, et kontrollida teie rahulolu valitud tootega; toote saatmise taotlusega annate nõusoleku, et teiega võib ühendust võtta.
8. Üldine informatsioon
- Tarbijakaitseseaduse kohaselt on müüja kohustatud väljastama kliendile kviitungi, kui kliendi poolt makstav kogusumma ületab 20 eurot.
- Vaidluste korral saab need lahendada pädeva üksusega, mis Eesti puhul on Tarbijavaidluste komisjon (https://komisjon.ee/et). Vaidluse saab lahendada interneti teel, sõbralikult ja kohtuväliselt. Vaidluse saab lahendada ka veebipõhiselt kasutades veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm).
- Leping sõlmitakse eesti keeles ja seda reguleerivad Eesti Vabariigi seadused.
- Kõik toodete ja teenuste hinnad esitatakse koos tellimuse esitamise ajal kehtiva käibemaksuga. Juhul kui maksumäär muutub enne ostulepingu sõlmimist või enne kauba väljasaatmist, on klient valitud makseviisi arvestades kohustatud tasuma ostuhinna alamakse või müüja saadab viivitamata kliendile e-kirja, milles palutakse kliendil suhelda, kus müüja saab maksta kliendile mistahes ostuhinna enammakse. Kauba saadetis peab sisaldama maksudokumenti. Maksudokumendi võib müüja saata ka elektrooniliselt e-posti teel samas e-kirjas, kus teavitatakse klienti kauba lähetamisest. Kõik kaupade hinnad, sealhulgas soodushinnad, kehtivad kuni uue teateni või kuni varud on välja müüdud.
- Tellimuse esitamisega nõustute elektroonilise maksuarve saamisega. Arve saadetakse elektrooniliselt e-kirjaga ühes informatsiooniga teie tellimuse väljasaatmise kohta. Kui soovite saada arve ka trükituna, saatke meile sõnum ja arve lisatakse teie pakile koos ostetud kaupadega.
- Kõik kaupade hinnad, sealhulgas soodushinnad, kehtivad kuni uue teateni või kuni varud on välja müüdud.