Kaebused
KAEBUS
Isegi kui tarnitud toodete defekt on minimaalne, võite olla kindel, et lahendame probleemi kohe ja teie rahuloluks. Meie huvides on võimalikult kiiresti lahendada kõik, nii et te ei pea muretsema selle pärast, et peate ootama kauem kui vajalik (tavaliselt suudame kõik lahendada mõne päeva jooksul).
Millal saan kaebuse esitada?
Vastutame kauba defektide eest tarnimise ajal või nende eest, mis ilmnevad 24 kuu jooksul pärast tarnimist. Kuid me ei vastuta uute defektide eest, eriti kui need on põhjustatud toote ebaõigest kasutamisest. Kasutatud toote puhul ei vastuta me defektide eest, mis vastavad toote kogusele, või kasutatud toodete defektide eest tarnimise ajal. Toodete puhul, mille kehtivusaeg on märgitud, vastutame ka selle eest, et toode oleks selle aja jooksul kasutamiseks sobiv.
Tuletame klientidele meelde, et suurenenud tundlikkus või allergiline reaktsioon ostetud toote suhtes ei tähenda iseenesest defekti. Sarnaselt ei saa tasuta kingituste või muude tasuta kaupade defekte arvestada kui defekte, (tooted, mis ei kuulunud teie tellitud kaupade hulka), pidada kaebuse esitamise aluseks. Meie veebisaidil olevatel fotodel on illustratiivne eesmärk ja need ei ole toote omadusi siduvad (näiteks pakendid võivad tootjapoolsete muudatuste tõttu olla erinevad).
Millised on minu õigused kaebuse esitamisel?
Defektse toote korral saame teile hüvitise kompenseerida vautšeri näol.
Samuti on teil õigus nõuda defekti kõrvaldamist asendamise või parandamise teel.
Kui selline parandus on meie poolt võimatu või ülemäärane, on teil õigus nõuda allahindlust teie poolt makstud summalt. Sel juhul jätate kauba endale ja me maksame teile osa selle ostuhinnast tagasi. Kui defekt on märkimisväärne, võite ka lepingust taganeda. Sellisel juhul saadate meile kauba tagasi ja hüvitame teile kogu ostuhinna.
Kuidas saan esitada kaebuse?
Kui otsustate kaebuse esitada, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected] või telefoninumbril +372-6093493,
et saaksime teie jaoks kõik vajalikud korraldused tehtud, koos täidetud kaebuse vormiga, mille leiate siit.
Teavitame teid kaebuse käigust, eriti selle kättesaamisest, vastuvõtmisest või tagasilükkamisest e-posti või tekstsõnumite kaudu. Võime teiega ühendust võtta ka telefoni teel.
Teeme kaebuse kohta otsuse viivitamatult. Kaebuse menetlemine, sealhulgas defekti kõrvaldamine, ei ületa tavaliselt rohkem kui 30 päeva. Vastasel juhul on teil õigus ostulepingust taganeda. Teil on vaja osutada meile ülalnimetatud tähtajast kinnipidamiseks vajalikku abi. Juhul kui pakk saabub kahjustatult või kui puuduvad esemed, soovitame klientidel pretensiooni tõendina hoida kõiki pakendeid vähemalt 5 tööpäeva: fotograafilised tõendid kahju kohta kiirendavad nõude lahendamist.
Kontaktinfo
Vastame meeleldi kõigile teie kaebusega seotud küsimustele, kui võtate meiega ühendust e-posti aadressil [email protected] või telefoninumbril +372-6093493.