Mine põhisisu juurde

Kohaletoimetamise teave

Tasuta kohaletoimetamine valitud tarneviisidel

Kohaletoimetamisvalikud

DPD Pakiautomaat 2,95 

  • Tellimuse toimetab kohale kullerfirma DPD.
  • Paki saatmise hetkel saadetakse teile e-postiga teave, sealhulgas paki number.
  • Kohaletoimetamine võtab 2-3 tööpäeva.
  • Kohaletoimetamine ühte 174 kättesaamispunktist.
  • Niipea kui pakk on pakiautomaati toimetatud, saadetakse teile SMS-sõnum ja e-kiri.
  • Saate oma saadetist hallata, klõpsates lingil, mis on kuvatud saadetud SMS-is.
  • Pakke säilitatakse järeletulemiskohas 3 kalendripäeva alates kohaletoimetamise kuupäevast
  • Saadetist saab jälgida aadressil https://www.dpd.com/ee/et/.
  • Palun kontrollige paki kättesaamisel paki pakendi seisukorda, eriti seda, kas meie teip ei ole mingil moel kahjustatud ja kas seda ei parandata teistsuguse trüki, valge või läbipaistva teibiga. Kahtluse korral pakendi või saadetise seisukorras on teil võimalus saadetisest keelduda. Sellisel juhul teavitage meid kohe järgmistest sammudest.
  • Lisateabe saamiseks külastage https://www.dpd.com/ee/et/info-ja-abi/kkk/.

Omniva Pakiautomaat/Postkontor 2,95 

  • Saadetise toimetab kohale kullerfirma Omniva.
  • Kui saadetis on välja saadetud, saate selle kohta teate (sh jälgimisnumbri) oma e-posti aadressile.
  • Vaadake toote kirjeldusest eeldatavat tarnekuupäeva.
  • Pakiautomaatide kaart koos lahtiolekuaegade ja muu teabega on saadaval siin: https://www.omniva.ee/abi/kaart
  • Kui pakk on jõudnud pakiautomaati, saate selle kohta SMS-i ja e-kirja.
  • Pakke hoitakse pakiautomaadis seitse kalendripäeva alates kohaletoimetamise päevast.
  • Saadetist saab jälgida siit: https://www.omniva.ee/abi/jalgimine
  • Paki kättesaamisel kontrollige selle seisukorda, eriti seda, kas teip on saanud kahjustada ja kas pakki on teiste kirjadega, valge või läbipaistva teibiga parandatud.
  • Kui olete paki kätte saanud ja avastate alles hiljem, et pakk on kahjustatud või midagi on puudu, ei saa me enam teie ja kullerfirma vahel kaebusprotsessi alustada. Me ei saa hilisemaid kaebusi arvesse võtta.
  • Uurige lisateavet: https://www.omniva.ee

Omniva Kohaletoimetamine koju 4,55 

  • Saadetise toimetab kohale kullerfirma Omniva.
  • Kui saadetis on välja saadetud, saate selle kohta teate (sh jälgimisnumbri) oma e-posti aadressile.
  • Vaadake toote kirjeldusest eeldatavat tarnekuupäeva.
  • Kohaletoimetamise aja kohta antakse teile teavet telefonikõne või SMS-i teel.
  • Saadetist saab jälgida aadressil: https://www.omniva.ee/abi/jalgimine
  • Paki kättesaamisel kontrollige selle seisukorda, eriti seda, kas teip on saanud kahjustada ja kas pakki on teiste kirjadega, valge või läbipaistva teibiga parandatud. Kui märkate või kahtlustate paki kättesaamise ajal kahjustust, juhtige sellele tähelepanu ja kirjeldage kahjustust kulleri aruandes.
  • Kui kahtlete pakendi või saadetise seisukorras, on teil õigus saadetisest keelduda. Sellisel juhul teavitage meid viivitamatult järgmistest sammudest.
  • Kui olete paki kätte saanud ja avastate alles hiljem, et pakk on kahjustatud või midagi on puudu, ei saa me enam teie ja kullerfirma vahel kaebusprotsessi alustada. Me ei saa hilisemaid kaebusi arvesse võtta.
  • Uurige lisateavet: https://www.omniva.ee

DPD Kohaletoimetamine koju 4,55 

  • Tellimuse toimetab kohale kullerfirma DPD.
  • Paki saatmise hetkel saadetakse teile e-postiga teave, sealhulgas paki number.
  • Kohaletoimetamine võtab 2-3 tööpäeva.
  • Saate oma saadetist hallata, klõpsates lingil, mis on kuvatud saadetud SMS-is.
  • Kohaletoimetamise päeval saate SMS-i, mis sisaldab ligikaudset kohaletoimetamise aega
  • Saadetist saab jälgida aadressil https://www.dpd.com/ee/et/.
  • Palun kontrollige paki kättesaamisel paki pakendi seisukorda, eriti seda, kas meie teip ei ole mingil moel kahjustatud ja kas seda ei parandata teistsuguse trüki, valge või läbipaistva teibiga. Kahju või kahjustuse kahtluse korral, juhtige sellele tähelepanu paki kättesaamisel ja allkirjastamisel. Kahtluse korral pakendi või saadetise seisukorras on teil võimalus saadetisest keelduda. Sellisel juhul teavitage meid kohe järgmistest sammudest.
  • Lisateabe saamiseks külastage https://www.dpd.com/ee/et/info-ja-abi/kkk/.

Maksevalikud

Kaardimakse

  • Pärast kaardimakse valimist suunatakse Teid andmete täitmiseks 3D Secure platvormile. Kui tehing on volitatud, toimub makse kohe ja saame teie tellimuse postitada juba järgmisel päeval.
  • Meie töötajad ei töötle Teie kaardi andmeid. Protsess viiakse lõpule internetipanga kaudu.
  • Kas teile ei meeldi makseandmete korduv täitmine? Saate lihtsalt salvestada kaardi andmed tulevase ostu jaoks, märkides kasti „Salvesta kaart järgmise ostu jaoks”. Teie kaardi andmed salvestatakse turvalise teabena meie makseväravasse ja järgmisel ostlemisel saate lihtsalt valida, millise kaardiga soovite maksta, ilma pikemaid makseandmeid täitmata. Meie töötajatel puudub juurdepääs sellele teabele. Kaarte saate hallata oma konto vahekaardil „Minu kaardid”.

Apple Pay

  • Makske lihtsalt oma Apple'i kontole salvestatud krediitkaardiga.

Google Pay

  • Makske lihtsalt oma Google kontole salvestatud krediitkaardiga.

Kaardimakse kauba kättesaamisel 2,00 

  • Kõige rohkem kasutataud makseviis. Te maksate paki eest otse isikule, kes selle kohale toimetas.

Paypal

  • Kasuta maksmiseks oma PayPali kontot.
  • Pakk saadetakse aadressile, mis on märgitud su PayPali kontol.

Kas on küsimusi? Võtke meiega ühendust.








Esitades nõustute sellega, et Notino International Limited töötleb õigustatud huvi alusel teie andmeid Teie taotluse töötlemiseks. Vastavalt privaatsuspoliitikale võite esitada vastuväite oma isikuandmete sellise kasutamise vastu.