Vältige stereotüüpe ja väljendage oma isiksuse ohjeldamatut osa, mis soovib silma paista. Avastage Bruno Banani lõhnade maailm, mis, nagu ettevõtte moto ütleb, ei sobi kõigile. Need uuenduslikud kompositsioonid ja ebatavalised kujundused köidavad kiiresti teie tähelepanu.
Saksa kaubamärk Bruno Banani asutati 1990ndate alguses ja see alustas aluspesu disainimisega. See sai kiiresti tuntuks oma ainulaadsuse, kvaliteetsete materjalide ja julge kujunduse ning ebatavalise turundusmeetodi poolest. Ettevõte sisenes lõhnaturule 2000. aastal ja pälvis kiiresti kõigi tähelepanu, kes otsivad midagi unikaalset. Iga Bruno Banani aroom on erinev ja alati pisut salapärane.
Enesekindel, spontaanne või vastupandamatult võrgutav? Bruno Banani Man Eau de Toilette abil saate valida, kes soovite olla. Teisest küljest esindab Bruno Banani Pure Woman naiselikkuse olemust. See ühendab endas peenuse ja metsiku võrgutavuse ning köidab kõiki ümbritsevaid.
Kuva kogu tekst