Rimmeli kohta
Julge ületada ilu piire. Rimmeli meik on tavapärasega vastuolus, luues ebatavalise välimuse ja otsides uusi viise, mis aitavad teil oma ainulaadset olemust väljendada.
Kuva kogu tekst
Julge ületada ilu piire. Rimmeli meik on tavapärasega vastuolus, luues ebatavalise välimuse ja otsides uusi viise, mis aitavad teil oma ainulaadset olemust väljendada.
See Londoni kaubamärk on algusest peale olnud revolutsiooniline. Nende esimene Rimmeli ripsmetušš, mille asutas 1834. aastal Eugene Rimmel, muutus koheselt populaarseks tänu palju turvalisemale koostisele ja taskukohasele hinnale. Pärast seda sai Rimmel kiiresti ripsmetuššide sünonüümiks ja võeti kasutusele kuulus moto “Get the London Look”.
Tänapäeval on Rimmeli ripsmetušš, Rimmeli küünelakk, Rimmeli huulepulk või Rimmeli jumestuskreem vaid väikesed osad brändi portfellist. Nii et ärge kartke oma meigiga katsetada ja laske oma tõelisel endal särada. Rimmeli tooted on väljakutse teie hirmudele ja piirangutele - nii et julgege neist üle astuda.
Kuva kogu tekst