Mine põhisisu juurde

Cacharel

Kaubamärgist Cacharel

Prantsuse parfüümid firmalt Cacharel on inspireeritud tõelisest naiselikkusest. Need on mängulised, dünaamilised ja värvikirevad. Nende juures paistavad silma kirglikud toonid ja väärtuslikud koostisosad ning neis on ühendatud traditsioonilised ja nüüdisaegsed mõjud. Kaubamärgile aluse pannud Jean Bousquet tegutses alguses vaid moekunstnikuna. Cacharelist sai üks esimesi moemaju, mis tutvustas 60. aastatel ready-to-wear kollektsioone alternatiivina kõrgmoele. Oma värskete ja trendikate rõivastega oli kaubamärk ajast ees mitte ainult moemaailmas, vaid on seda jätkuvalt ka parfümeerias. Cachareli parfüümid hoiavad au sees naiselikkust ja romantikat ning kajastavad neid kõige erinevamates vormides – legendaarses neidudele mõeldud parfüümis Anaïs Anaïs, kirglikus parfüümvees Cacharel Amor Amor või siis julges ja sõltumatus parfüümvees Yes I Am. Iga Cachareli parfüüm on iga naise mõne eluetapi lõhnav väljendus.

Kuva kogu tekst peida tekst