... mis teile esimesena pähe tuleb? Calvin Kleini käekott? Calvin Kleini aluspesu? Või ikooniline Calvin Kleini lõhn Euphoria? Kõik need on õiged vastused.
Calvin Kleini kaubamärk hõlmab laia tootevalikut – mõni neist võib juba olla teie garderoobis või ilutoodete seas. Calvin Klein on ülemaailmne elustiilibränd, mis esindab selliseid väärtusi nagu vaprus ja progressiivsed ideaalid. Need kajastuvad nende moe ahvatlevas ja sageli minimalistlikus esteetikas. Sarnaselt oma tootevalikule, on Calvin Klein alati ajatu, kaasaegne, klassikaline ja provokatiivne kaubamärk. See poleks aga seda ilma Calvin Kleinita – meheta, kes sündis 19. novembril 1942 Bronxis.
Calvin Klein – tundmatu disainer
Lisaks disaineri enda andele ja vaevale, võib osa kaubamärgi Calvin Klein edust omistada ka tema vanematele. Calvini isale kuulus toidupood, samal ajal kui tema õmblejannast ema pärandas oma armastuse moe ja disaini vastu edasi ka nende pojale. Calvini esimesed kunstilised väljendused ilmusid moesketšidena, kui ta oli veel teismeline. Hiljem arendas ta oma andeid edasi kunstile ja disainile spetsialiseerunud keskkoolis ning kinnitas oma andekust lõpuks New Yorgi osariigi ülikooli lõpetamisega 1963. aastal.
Kuidas Calvin Kleini kaubamärk kasvas
Järgmise viie aasta jooksul omandas Calvin Klein kogemusi ja 1968. aastal jättis ta moemaailma oma jälje, kui asutas koos kaaslase, Barry Schwarziga juba isikliku ettevõtte. Peagi said nad tuntuks ülikondade ja mantlite poolest, millele järgnes Calvin Kleini spordirõivaste edu.
Calvin Kleini mood A-st Z-ni
1970. aastate alguses hakkas Calvin Kleini edu tõeliselt kasvama ja kaubamärk asus tootma üha rohkem moekaupu, sealhulgas aksessuaare. Naiste Calvin Kleini kingad, Calvin Kleini käekotid ja saapad muutusid kiiresti nõutuks, sest kaubamärgi minimalistlik stiil teeb need hõlpsasti erinevate esemetega kombineeritavaks. Kaubamärk laienes 1980. aastatel veelgi, saavutades CK aluspesuga veelgi suurema edu. Ka Calvin Kleini lõhnadest sai paljude klientide jaoks hädavajalik aksessuaar.
Calvin Klein kõigile, igaks päevaks
Calvin Klein on mitmete teiste kaubamärkide vanembränd: Calvin Klein Underwear kasutab reklaamides provokatiivseid elemente oma tippkvaliteediga aluspesutoodete müümiseks, pakkudes hämmastavalt mugavaid Calvin Kleini boksereid ja ka naistepesu. Calvin Klein Jeans on kaubamärgi mitteametlik osa, mis loom teksariideid. Selle sarja trendikad rõivad on kuulsad kvaliteetse tootmise ja ainulaadsete detailide poolest. Samuti pakub Calvin Klein Performance tooteid aktiivsetele meestele ja naistele ning kaubamärk müüb ka ujumisriideid, jalanõusid ja lasteriideid.
Calvin Kleini lõhnad
Seal, kus mood õitseb, järgnevad peagi parfüümid – seetõttu on Calvin Kleini lõhnad nüüdseks juba aastaid kogu maailmas armastatud. Nende tippkvaliteet ja paljude parfümeeride töö on end ära tasunud ning paljud naised ja mehed on uhked selle üle, et kannavad Calvin Kleini lõhna.
Calvin Kleini lõhnad naistele
Naistele mõeldud Calvin Kleini lõhnad on meeli köitnud juba 1980. aastatest, kui esmakordselt tutvustati vürtsikat idamaist Calvin Kleini parfüümi Obsession. Kuid ka teised Calvin Kleini lõhnad tõestavad, et CK teab, kuidas parfüümi luua. Naiste CK Eternity on olnud saadaval erinevates versioonides, sealhulgas Calvin Klein Eternity Air, Flame, Intense ja Moment, ning enamik naisi ahhetavad, kui saavad Calvin Klein Eternity kinkekomplekti.
Joovastav, kauakestev aroom ja jäljendamatu lõhnapudel on peamised põhjused, miks naised on Calvin Kleini Euphoriat armastanud alates selle turuletoomisest 2005. aastal. See aroom tuli hiljem välja ka CK Deep Euphoria Eau de Parfum nime all ning nii Euphoria kui ka Deep Euphoria on nende kergemad versioonid Calvin Klein Euphoria tualettvee kujul, mis sobib hästi igapäevaseks kandmiseks.
Calvin Kleini Beauty ja Sheer Beauty tähistavad naiselikku ilu. CK One Shock tualettvesi ja IN2U sobivad suurepäraselt julgetele naistele, kes lähevad sinna, kuhu elu neid viib.
Calvin Kleini lõhnad meestele
Meestele mõeldud Calvin Kleini habemevesi lisab alati elegantsi ja ajatust, olles ideaalne valik igale kaasaegsele mehele. Nii nagu CK Obsession naistele, pole ka meeste Calvin Kleini Obsession parfüümvesi kaotanud oma sädet ja olnud 1980-ndatest aastatest paljude meeste jaoks põhitoode – sarnaselt CK Eternity'ga.
Calvin Klein Eternity oli tualettvesi, millest sai ikoon CK maskuliinses aroomimaailmas. Originaalile Eternity for Men, järgnesid hiljem CK Eternity Air for Men, Flame for Men ja Eternity parfüümvesi. Isegi kui te pole eriline entusiast, võite tunda rõõmu Calvin Klein Eternity kinkekomplektist. Naiste jaoks mõeldud Euphoria tohutu edu inspireeris kaubamärki looma tualettvett Euphoria Men Eau de Toilette, luues seeläbi võrgutavate lõhnade duo.
Mehelike lõhnade maailmas sümboliseerib tualettvesi CK One värskust, mida võib leida ka lõhnades CK One Schock või CK Free. Parfüüm CK One on aga kõige kuulsam oma unisex tualettveede poolest, mis aitasid Calvin Kleinil 90ndatel algatada parfüümimaailmas väikese revolutsiooni.
Calvin Kleini unisex parfüümid
Calvin Kleini meestele ja naistele mõeldud tualettveede vahele joone tõmbamine aegus, ning sellest ajast peale on tualettvesi CK One olnud kaubamärgi lipulaev. Calvin Klein lõi ka teisi mõlemale soole mõeldud parfüüme – CK One Gold ja Platinum on sobivad neile, kes armastavad midagi erilist, CK One Summer on aga täiuslik kehastus metsikust suvest. Avastage CK parfüümide kogu Calvin Kleini naistele ja meestele mõeldud sortimendis.