Mine põhisisu juurde

Calvin Klein

Calvin Klein kohta

Selle kaubamärgi asutasid 1968. aastal Calvin Klein ja tema äripartner Barry Schwartz. 1980-ndatel võttis Calvin Klein tagasihoidliku paari teksapükse ja muutis selle teksade tagataskule tikitud kaubamärginimega disaini soovobjektiks.

Lihtsad, puhtad jooned ja summutatud kujundused muutusid kaubamärgi Calvin Klein sünonüümiks. Samuti muutusid Calvin Kleini parfüümid ikooniks - seda mitte ainult oma lõhnakompositsioonide, vaid ka täiusliku ja puhta kujunduse poolest. 1970. aastate alguses tutvustas Klein oma esimesi lõhnu ja need haaravad endiselt selle aastakümne vaimu, milles need loodi.

1990. aastate alguses tutvustas Calvin Klein oma revolutsioonilisi lõhnu Obsession ja Eternity, millest on saanud legendaarsed lõhnad ning on kindlustanud Calvin Kleini juhtiva positsiooni ülemaailmse kaubamärgina. Calvin Kleini lõhnad on loodud koostöös juhtivate parfümeeriatootjatega kogu maailmast ja maailma juhtiva kosmeetikaettevõtte Coty egiidi all.

Kuva kogu tekst peida tekst