Parfüümid, mis on väärtuslikud, peened ja elegantsed nagu kalliskivid või luksuskäekellad. Šveitsi kvaliteedi ja traditsioonid toob naiste ja meeste parfüümide maailma prestiižikas kaubamärk Chopard. Ehete ja kelladega tegelemisest alguse saanud perefirma oma päritolu ei salga – iga selle parfüüm on kui eksklusiivne lõhnav juveel pudelikeses, mis meenutab kalliskivi ja kaunistab nii mitte ainult teid, vaid ka teie tualettlauda.
Kaubamärk Chopard sai alguse 1860. aastal, kui Šveitsi kellassepp Louis-Ulysse Chopard hakkas tegelema väga täpsete taskukellade valmistamisega. 20. sajandi 60. aastatel müüs tema lapselaps Paul-André Chopard firma Saksa juveliirile Karl Scheufele III-le, kes hoolitses koos oma perega kaubamärgi laiendamise eest. Tema õde Caroline Scheufele otsustas 1986. aastal luua sideme kalliskivi ja parfüümi vahel ning nii nägi ilmavalgust Chopard Happy Diamonds, milleks andis inspiratsiooni kullatud 18-kraadine teemant. Sellele debüüdile parfüümimaailmas on järgnenud terve rida eksklusiivseid parfüüme.
Maailmakuulsate lõhnade hulka kuulub näiteks naiste parfüümvesi Chopard Caśmir, mis 1992. aastal sai täiendust samanimelise ehtekollektsioonina. Populaarne on ka elegantses lihvitud teemandi kujulises pudelis parfüüm Chopard Wish. Üks traditsioonilisemaid klassikalisi meeste parfüüme Chopard Mille Miglia sai inspiratsiooni vanaautode võidusõitudest. Kaubamärk Chopard kaunistab alates 1998. aastast ka Cannes’i filmifestivali tähti. Tänu sellistele lõhnavatele juveelidele, nagu meeste Chopard Oud Malaki ja naiste Chopard Love Chopard, Chopard Brilliant Wish või Chopard Happy Spirit tunnete end nagu punasel vaibal.
Kuva kogu tekst