Clarins – kirg ilu vastu. Clarins on sünonüüm kvaliteetsetele nahahooldus- ja ilutoodetele. Selle luksusliku Prantsuse kaubamärgi lõi meditsiinitudeng Jacques Courtin-Clarins 1954. aastal, kes avas Pariisis esimese Clarinsi iluinstituudi. Nii sai alguse ajaloo üks silmapaistvamaid ilubrände.
Tänapäeval Clarinsil on butiigid enam kui 150 riigis üle kogu maailma ja miljoneid püsikliente, sealhulgas ka kõige kauneimad kuulsad naised nagu Eva Longoria, Madonna, Naomi Watts, Reese Witherspoon, Lucy Liu, Cindy Crawford või Kate Moss.
Clarinsi filosoofia põhineb keskkonnavastutusel, mistõttu bränd eelistab oma toodetes kasutada taimseid koostisosi. Clarinsi laborites töötavad arstid, bioloogid, kosmeetikud ja teised eksperdid, kes analüüsivad ja testivad tuhandeid taimi, püüdes kasutada nende omadusi parimate tulemuste saavutamiseks.
Clarinsi meigi-, nahahooldus- ja kehahooldustoodete lai valik pakub ainult kõige efektiivsemaid lahendusi kõikidele kosmeetilistele vajadustele, lahendusi, mis põhinevad loodusel, traditsioonidel ning sügaval austusel naiste ja nende ilu vastu.
Clarins on midagi enamat kui lihtsalt bränd, see on ka pühendumus muuta elu ilusamaks, austada loodust ja kaitsta selle bioloogilist mitmekesisust. Kuid ennekõike Clarins on erakordse perekonna edulugu, kes on pühendunud oma töö naiselikule ilule ning looduse ja teaduse vahelisele tasakaalule.
"Clarinsi jaoks loodus on lõputu inspiratsiooni ja uuenduste allikas." (Olivier Courtin-Clarins)
Kuva kogu tekst