Ebatavaline, ainulaadne, avangardistlik. Selline on kaubamärk Comme des Garçons, mis paelub teid oma loova lähenemise, kordumatu stiili ja isikupäraste parfüümidega.
Kaubamärgi Comme des Garçons looja on Jaapani moelooja Rei Kawakubo, kes pani sellele aluse 1969. aastal. Kuus aastat hiljem avas ta oma esimese butiigi Tokyos, 1982. aastal ka Pariisis. Comme des Garçons’i esimene parfüüm nägi ilmavalgust 1990ndatel ja nüüd on neid kaubamärgi kontol juba mitukümmend.
Comme des Garçons’i lõhnad on tavatud, ebatraditsioonilise ülesehitusega ja sisaldavad kõige puhtamal kujul harjumatuid koostisosi. Proovige näiteks idamaiste nootidega unisex-parfüümi Comme des Garçons Floriental, parfüümi Comme des Garçons Rouge soojendavat vürtsikat lõhna või meestele mõeldud parfüümi Comme des Garçons Wonderwood puiduaroomi. Tähelepanu väärib ka kontrastidest tulvil Comme des Garçons Copper.
Kuva kogu tekst