#TRENDING
Kuva kogu tekst
Juba aastaid on M·A·Ci professionaalsed meigitooted moe-show’de lavatagustest trende dikteerinud. Bränd teeb koostööd kuulsate artistide, moedisainerite ja popkultuuri tegijatega ning selle moto on „Kõik vanused, kõik nahavärvid, kõik sood“. Pole ime, et see on miljonite inimeste jaoks kujunenud palju enamaks kui lihtsalt bränd.
Ettevõte Make-up Art Cosmetics asutati Kanadas Torontos seetõttu, et kohalikul turul oli kvaliteetsest kosmeetikast vajaka. Meigikunstnik ja fotograaf Frank Toskan lõi koos juuksuri Frank Angeloga omaenda kosmeetikatoodete sarja, mis vastas televisioonis ja lavadel kasutatava kosmeetika kõrgetele standarditele ning saavutas seeläbi ilutööstuses tõelise läbimurde.
Brändi unikaalselt lai kosmeetikavalik, glamuuri ning elegantsi kombineerimine tänavastiili ja praktilisusega, professionaalsed meigikunstnikud tavaliste poeteenindajate asemel ning pisut mässumeelsust – need on asjad, mis on hoidnud MACi ilutooted ainulaadsete ja menukatena. Tänapäeval on ettevõtte esindatud 90 riigis ja pakub 50 erinevat tootesarja.
Kuva kogu tekst