Firma ja selle kaubamärk Naïf sündisid armastusest laste ja meie planeedi vastu. Kui selle asutajad Jochem Hes ja Sjoerd Trompetter said 2013. aastal isaks, märkasid nad, et lastele mõeldud kreemides on kahjulikke koostisosi. Nii otsustasid nad luua oma puhtad juukse- ja kehahooldusvahendid, mis said nimeks Naïf.
Selle kaubamärgi tooted hoolitsevad beebide naha eest looduslike koostisosade abil. Ühtlasi püütakse vähendada ökoloogilist jalajälge, et keskkonda mitte kahjustada. Firma usub, et kvaliteetsest looduslikust toorainest valmistatud tooteid on väärt kõik inimesed, ning on seetõttu laiendanud oma sortimenti ka täiskasvanutele mõeldud toodetega. Kaubamärgi Naïf põhiväärtused on vastutustunne, läbipaistvus ja kestlikkus. Lisaks sobivad selle tooted ka veganitele.
Avastage kaubamärgi Naïf suur tootevalik. Šampoon Naïf Baby & Kids sisaldab puuvillaseemnete ekstrakti, mistõttu muudab juuksed pehmeks ja lõhnavaks ning hoolitseb ühtlasi peanaha eest. Kõige parem on aga, et see šampoon ei kipita silmades. Muutke igapäevane rituaal Naïfi toodete kasutamisega elamuseks. Päevituskreem Naïf Face kaitseb mineraalsete filtrite ja tsinkoksiidi abil nahka tõhusalt UVA- ja UVB-kiirguse eest.
Naïfi asutajate meelest sünnib inimene loomu poolest naiivsena – puhta, siira ja erapooletuna. Seetõttu ei ole keerulistel ja kahjulikel lisanditel meie elus kohta. Äratage ka endas oma sisemine laps kaubamärgi Naïf tooteid kasutades.
Kuva kogu tekst