Mine põhisisu juurde

Viktor & Rolf

Kaubamärgist Viktor & Rolf

Juba aastaid ähmastavad nad piiri moe ja kunsti vahel. Viktor Horstingi ja Rolf Snoereni ebakonventsionaalne tegevus kaubamärgi Viktor & Rolf all on pälvinud üleilmse tähelepanu ja austuse luksusmoe maailmas. Rõivaste kavandamisest parfüümide loomiseni on vaid lühike samm ning nii on Viktor ja Rolf teinud endale nime ka nendega. Nad vallutasid kohe alguses maailma lillelise plahvatusega naisteparfüümi Viktor & Rolf Flowerbomb näol.

Rõivamoe alal ei puudu nende loomingus kunagi ootamatud kontrastid, sürrealistlik elegants ja pretensioonikas ilu. Nad liidavad üheks sujuvaks tervikuks kokkusobimatud osad ega karda provotseerida ka kõrgmoe lavadel. Parfüümiloomingus aga peab paar end pigem lugude jutustajaks ning lõhnad on nende jaoks tugev vahendaja. Nad tajuvad aroomides ainulaadset võimalust ületada moelaval näidatava kunsti ja tegelikult igapäevasesse ellu jõudva vaheline kuristik.

Ka selles valdkonnas saavutatud edu toel on nad välja toonud sellised menukid nagu meeste parfüüm Viktor & Rolf Spicebomb ja täiesti vastupandamatu parfüümvesi Viktor & Rolf Bonbon.

Kuva kogu tekst peida tekst