Neutrogena on peaaegu sajandi jagu pakkunud tõhusaid nahahooldustooteid. Brändi ajalugu sai alguse 1930. aastal, kui Manny Stolaroff hakkas oma tooteid ilusalongidesse tarnima. Tema läbimurre toimus 1954. aastal, kui ta sai teada seebi omadustest, mille valmistas Napoleoni isikliku arsti lapselaps. Seep ei ärritanud nahka ja seda oli lihtne maha pesta. Stolaroff oli sellest seebist nii lummatud, et hakkas seda Neutrogena nime all levitama.
See oli tohutu edu. 1960. aastatel asutas ta korporatsiooni Neutrogena. Ettevõtte teekonna teiseks verstapostiks oli Norra valemi, ainulaadse koostisosade segu, mis on loodud karmide ilmastikutingimustega kokkupuutuva naha vajaduste rahuldamiseks, patenteerimine.
Brändi ikooniks olevate toodete hulka kuuluvad mitte ainult Norra Neutrogena Visably Renew kollektsioon, vaid ka Neutrogena Visably Clear sari ja Neutrogena kätekreemid. Tänu aktiivsete toimeainete kasutamisele ja koostööle juhtivate dermatoloogidega on tulemuseks tooted, mis peegeldavad tõeliselt naha vajadusi ja pakuvad tõhusat hooldust.
Kuva kogu tekst