Nouba
Itaalia dekoratiivkosmeetika bränd Nouba kummutab müüte. See ülistab nende naiste ilu, kes murravad tavasid, võitlevad stereotüüpidega ja näitavad iga päev üles oma julgust. Bränd soovib toetada naisi nende isikupärasel ja kaunil teekonnal. Selle saavutamisel tulevad appi värvide segamine, kontrastid ja kvaliteet. Nouba usub, et meik on vahend, ning et üks ja sama inimene võib olla korraga nii muusa kui ka kunstnik.
Brändi Nouba asutas 1978. aastal Itaalia meigikunstnik Rosa Armanini oma Aafrika-reisil, mis muutis tema elu. Sudaani nubade suguharu kasutatavate värvide ilu inspireeris teda ka ise materjalide ja pigmentide segamisega katsetama. 2015. aastal liitus Noubaga farmatseut ja kosmetoloogia asjatundja Andrea Brambilla, kes jätkab brändi eesmärkide elluviimiseks pidevat uute visioonide ja eksklusiivsete toodete otsimist.
Täna on brändi tooted müügil enam kui 44 riigis. Üks kõige hinnatumaid tooteid on vedel huulepulk Nouba Millebaci, mis hellitab naiste huuli juba üle 23 aasta. Suurepärase pigmendisisaldusega toote paitust oma huultel tasub kindlasti proovida. Väga hea kvaliteediga on ka Nouba jumestuskreemid. Brändi tooted suudavad teid oma itaaliapärase sarmiga veenda, et võite olla just see, kes te soovite olla. Demonstreerige omal viisil naiselikkuses peituvaid kontraste – julgust, elegantsust, mässumeelsust, täpsust, vabadust, salapära. Ilu pole vaid väline. Ilu peitub ka seespool.
Kuva kogu tekst