Unustamatud nišiparfüümid. Reminiscence pakub meeldejäävaid lõhnu, mis peidavad endas tabamatuid, taas pinnale kerkivaid kaugeid mälestusi, kogetud hetki ja sügavaid tundeid. See kõik sai alguse ühest lõhnamaailma pärlist, mille inspiratsiooniallikaks olid maailmas tehtud avastused ja patšuli hoomamatu lummus. See oli lõhn, mis sümboliseeris unistustusse põgenemist.
Brändi Reminiscence asutas 1970. aastal Côte d’Azuris Juan-les-Pins. Bränd, mille nimi on tuletatud ladinakeelsest sõnast „reminisci“ (mäletama), vallandab kandjas mälestuste jõu. See bränd kümbleb lõunapäikeses oma pesitsuspaigas sädeleva Vahemere ja aromaatsete Grasse'i mägede vahel, teisisõnu parfüümitööstuse hällis, ning loob aroome, mis mähivad kandja idamaiste nootide, jumalike randade ja päikesest paitatud Provence'i lummusesse.
Pärast puiduselt ambrase debüütlõhna Reminiscence Le Patchouli silmapilkset edu on brändist Reminiscence saanud ülistuslaul ainulaadsusele. Bränd jätkas lillelise ja merenootidega lõhnaga Reminiscence Le Rem ning lõi autentse ja koheselt äratuntava lõhnaelamuse tänu sellistele komponentidele nagu patšuli, muskus ja agaripuu. Kaasaegsuse ja terviklikkuse väljendamiseks on Reminiscence uuendanud oma pudeleid ja pakendeid, jäädes samas truuks pakutavale lõhnaelamusele ja oma klassikaliste lõhnade heale kvaliteedile.
Kuva kogu tekst