“Kui me ei leidnud oma ootustele vastavaid juuksetooteid, tegime need ise.” Nii ütles Anthony Mascolo, üks kaubamärgi TIGI asutajatest. Kaubamärk müüb professionaalseid juuksetooteid, millega saab mugavalt oma kodus välja võluda justkui juuksuri käe alt tulnud soengu.
Oli aasta 1986, kui neli venda – Anthony, Toni, Guy ja Bruno Mascola asutasid juuksekosmeetika kaubamärgi TIGI. Pereettevõttest sai peagi ülemaailmne fenomen ning TIGI juuksekosmeetika on siiani populaarne professionaalide ja klientide seas üle maailma – seda muuhulgas tänu oma ainulaadsele koostisele. TIGI juuksekosmeetika nimelt sisaldab sageli üsna ebatavalisi koostisosi nagu kurgivesi ja vetikaekstrakt või luksuslik kašmiir, šampanja ja pärlid.
Kaubamärgi laias valikus leiab igaüks oma juustele sobiva šampooni TIGI Bed Head – šampoon TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize annab juustele vajalikku toitu ning jätab need kaunilt läikivaks ja pehmeks. TIGI Bed Headi šampoon Urban Antidotes Reboot hoolitseb ärritunud peanaha eest ja TIGI šampoon Dumb Blonde vabastab seevastu blondid juuksed soovimatutest kollastest toonidest. Ärge unustage enne föönitamist termokaitset TIGI Catwalk Sleek Mystique. Lõpetuseks kinnitab iga TIGI juukselakk teie soengu. Nii et on, mida valida!