Too Faced
Meik ei ole pelgalt näojoonte esiletoomine. See tõstab tuju ja on eneseväljenduse vorm. Bränd Too Faced usub meigi muutmisjõusse, ärgitades naisi väljendama end enesekindlalt. Too Faced, mille asutasid 1998. aastal Jerrod Blandino ja Jeremy Johnson, on tuntud selle poolest, et suhtub meiki tõsiselt, ent lisab sellele mängulisust. Bränd on loonud uuenduslikke tooteid nagu sarja Born This Way peitekreem ja sama sarja jumestuskreem, millel on hõrk lõhn ja nauditav pakend, mis mõlemad toovad rõõmu. Esimesest hetkest peale on bränd olnud pühendunud julmusevabadusele, roosavaimustusele, positiivsusele ja mängulisusele, toetades nii kandjate enesekindlust kui ka headust.
Meiki nähakse loovuse sütitaja ja enesekindluse suurendajana, mis aitab suurelt unistada. Keskendudes omanäolisusele on brändi eesmärk anda igaühele usku oma ainulaadsesse ilusse. Iga toode, alustades brändi Too Faced kultuslikust peitekreemist ja jumestuskreemist ning lõpetades bestselleriks saanud ripsmetušiga Better Than Sex Mascara, on loodud selleks, et tuua rõõmu ning suurendada nii välist kui ka sisemist ilu.
Kuva kogu tekst