„Mul on vastutus tänase naise ees - panna teda tundma enesekindla, kaasaegse ja ennekõike ilusana.“ Need on Venezuela moelooja Carolina Herrera sõnad, mis kajastuvad tema 1980. aastal asutatud ettevõtte põhimõtetes.
Erinevad kultuurimõjud on teinud Carolina Herrera stiili algusest peale erakordseks ja sügavalt isikupäraseks. Legendaarse Vogue'i toimetaja Diana Vreelandi abiga debüteeris ta oma olulise tunnustuse osaliseks saanud moesarjaga Metropolitan Club New Yorgis. Peagi hakkas ta stiliseerima kuulsuseid nagu Jacqueline ja Caroline Kennedy, Laura Bush ja hiljem Michelle Obama.
Bränd sisenes 1988. aastal edukalt lõhnamaailma oma esimese parfüümiga Carolina Herrera. Mõni aasta hiljem köitis Carolina Herrera 212 tootesari maailma oma kuulsale Manhattani aadressile viitava nimega. Nüüd tuli see kaubamärk välja Carolina Herrera Good Girl ja Bad Boy tootevalikuga. Nagu parfüümimajagi, esindavad need aroomid luksust ja ajatut elegantsi.
Kuva kogu tekst