Mitte ainult elegantne mood, vaid ka pikkade traditsioonide ja eksimatu kvaliteediga eksklusiivsed lõhnad. See on üleilmselt tuntud bränd Guy Laroche. Prantsuse moelooja Guy Laroche asutas oma moemaja 1957. aastal Pariisis ja peagi tegid tema haute couture disainid luksusmoe maailmas suure läbimurde. Tema põhieesmärk oli piiratud naistemood vabastada ning viia see mugava ja tagasihoidliku elegantsi poole. Tema teedrajav looming, näiteks mantlite ja särkkleitide kujul, on tänapäevalgi naiste garderoobide oluline osa. Peagi pälvis moemaja kuulsuste tähelepanu üle maailma. Sellel oli huvitav klientuur, sh Jane Fonda, Faye Dunaway ja Mireille Darc. 1987. aastal autasustas Prantsuse valitsus Guy Laroche’i tema panuse eest moetööstusesse Auleegioni ordeniga. Pärast tema surma 1989. aastal võtsid moemaja juhtimise üle teised andekad disainerid, nagu Michel Klein, Alber Elbaz, Marcel Marongiu, Adam Andrascik ja Richard René. Guy Laroche’i lõhnad on aastakümneid suurt populaarsust nautinud. 1966. aastal toodi turule Guy Laroche’i naisteparfüüm Fidji, mis on inspireeritud Vaikse ookeani eksootilistest saartest. 1982. aastal täienes brändi portfell Guy Laroche’i sensuaalse meestele mõeldud tualettveega Drakkar Noir, mis on jõu, julguse ja emotsiooni kehastus. Proovige järele ja saage moeajaloo oluliseks osaks!
Kuva kogu tekst