Tasakaal, täiuslikud proportsioonid ja harmoonia – see on kuldlõige ehk suhe, mida inimsilm otsib instinktiivselt loodusest, maastikest ja inimeste nägudest ning peab seda iluideaaliks. Ameerika kaubamärk Anastasia Beverly Hills toob selle "jumaliku proportsiooni" dekoratiivkosmeetika maailma. Selle asutaja käivitas oma patenteeritud kuldlõike meetodiga sõna otseses mõttes revolutsiooni kulmude kujundamises. Teadmised esteetilistest põhimõtetest panid seega aluse kosmeetikale, mis on armastatud maailma juhtivate meigikunstnike seas.
Täiuslikult lihvitud ja kultiveeritud välimust on pakkunud Anastasia Beverly Hillsi kosmeetika alates 1997. aastast. Kaubamärgi, mis on tuntud ka lühendiga ABH, asutas Anastasia Soare, kui ta avas Beverly Hillsis oma esimese ilusalongi. Tuntud California linn on juba kinnistunud kaubamärgi nimesse, samuti nagu selle rumeenlannast asutaja eesnimi. 2000. aastal loodi esimene terviklik tootesari, mis on inspireeritud kuldlõike geomeetriast ning suudab luua illusiooni näo tasakaalust ja sümmeetrilisest ilust.
Olgu selleks Anastasia Beverly Hillsi palett, Anastasia Beverly Hillsi kulmugeel, Anastasia Beverly Hillsi jumestus, ripsmetušš või huulepulk – ABH kosmeetika aitab teil alati mugavalt oma kodus luua professionaalse kvaliteediga jumestuse. Tunnustatud ja auhinnatud toodete hulka kuuluvad näiteks lauvärvipaletid Anastasia Beverly Hills Norvina ja Anastasia Beverly Hills Amrezy, kulmupumat Anastasia Beverly Hills Dipbrow ja kulmuvaha Anastasia Beverly Hills Brow Freeze. Kindlasti ei saa te mööda minna kulmupliiatsite kultusklassikast – Anastasia Beverly Hills Brow Wizist.