Rabanne'i aroomid on üles ehitatud luksusele, kvaliteedile ja peenele ekstravagantsusele. Need ainulaadselt eristuvates pudelites olevad aromaatsed kompositsioonid on sama ebatavalised kui neile nime andnud disaineri elu ja töö.
Rabanne on varjunimi, mis tegi kuulsaks mehe nimega Francisco Rabaneda Cuervo. See Hispaania disainer kasvas üles Prantsusmaal, kus ta töötas enne oma kaubamärgi asutamist 1966. aastal mitmes Pariisi moemajas. Tema ebatavalistest materjalidest pärit eklektiline kujundus köitis kiiresti tähelepanu ja pälvis kaubamärgi ülemaailmse tuntuse.
Esimene Rabanne parfüüm tuli välja alles 3 aastat hiljem ja sellele on järgnenud kümned lõhnad nii naistele kui ka meestele. Esialgsetele lillekompositsioonidega liitusid hiljem puidused ja vürtsikad koostisosad, mis pakkusid kaubamärgile erilist seksapiilsust. Rabanne 1 Million on selle kvaliteedi peamine näide ja tõeline kaasaegne klassika.
Paco Rabanne’ist saab uuel julgel ajastul Rabanne
Oma 60. aastapäevale lähenedes alustab legendaarne moe- ja lõhnabränd Paco Rabanne uut teekonda, nimetades end ümber lihtsalt Rabanne’iks. See nimevahetus sümboliseerib moemaja jaoks olulist pöördepunkti, mis tähistab aastakümmet märkimisväärset kasvu ning kuulutab tulevikku, kus mood ja ilu ühinevad ühe ainulaadse signatuuri ja elustiili all. Uues ja julges tüpograafias on ammutatud inspiratsiooni moemaja arhiividest, eriti selle avalõhnast Calandre’ist, mida tutvustati 1969. aastal. See areng peegeldab sujuvamat ja globaalsemat lähenemist, mis näitab Rabanne’i pühendumust võtta vastu uus loovuse ja innovatsiooni ajastu.